Minishopping

Vaknade vid halv nio imorse av att mormor väckte mig, gick upp och åt frukost. Åkte sedan till stan där det var en liten marknad idag med Becca och mormor. Tog en fika på vänersborgs välkända fik Nordfelts, mums!! Efter ett tag så kom Sofia och vi (jag, becca och sofia) drog till Överby i Trollhättan. Där träffade man sysslingen Amanda och hennes mamma Maddlene! Snacka lite med dom och sen så drog vi vidare. Jag köpte en ny bikini på Cubus för bara 100kr, 3 par leggings och en annan sak som jag inte tänker avslöja haha. Såg sedan på film med Becca och Sofia. I robot såg vi på, grymt bra! Och Will Smith är ju bara så grymt snygg!
Nu ska jag fortsätta att se på Beck- Annonsmannen.

Imorgon blir det morgonsim med mormor, morfar, gunnel, becca och sofia! Plus att Becca fyller 16 år imorgon!! :D<3


Pusshejs <3



Ny bikini


Kommentarer
Postat av: jenny

sv: haha eller hur, heelt skumt:P fin bikini! :)

2009-07-28 @ 20:36:29
URL: http://jennyhej.blogg.se/
Postat av: vicki

haha aa :P tack!

2009-07-29 @ 08:23:04
URL: http://vickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0