Back to school

Hejsan! :)

Då har man börjat skolan igen då, började igår men orkade inte skriva något igår. Det var faktiskt helt okej att börja igen och få lite rutin på tillvaron. Vi började faktiskt dagen nästan att gå efter schemat direkt, har ju några nya kurser i år och det ska bli så kul att ha några som man verkligen har längtat efter tillexempel historia, litteraturvetenskap och samhäll B! Är väldigt taggad inför dom kurserna. Och mitt schema ska jag verkligen inte klaga på, har sovmorgon två dagar i veckan till halv tio och den senaste dagen jag till är tio i tre!

Idag har jag varit i skolan som vanligt, hade matte C för första gången och jag kan säga att det är den kursen som kommer bli jobbigast.. matematik är verkligen inte min grej. Och i spanskan har vi en ny lärare, hade gärna haft kvar vår gamla lärare men men bara att acceptera. Snart kommer pappa hem, har saknat honom! Men jag vet att det första han kommer göra är att tjata haha men strunt samma! haha :D och senare blir det att sjunga i den nya kören! Det kommer bli riktigt kul att få vara med i en äldre kör, dock tror jag att min hals och röst kommer svika mig ikväll eftersom jag är så förkyld :(

Imorgon blir det skola igen och kanske kinamat om tjejerna vill! Vi älskar kinamat så är det bara. Imorgon drar även Matfestivalen igång men jag kan bara gå en stund imorgon eftersom jag ska jobba i kyrkans cafétält ifrån nio till tolv på kvällen. Men på lördag blir det Matfestivalen på riktigt! :D

Pusshejs <3

bilden är ifrån middagen hemma hos Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0