Smått och gott

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska slå halv fem så man kan ta bussen till Ryd och äta pizza och se på fotboll med två kompisar. Jag var faktiskt uppe med tuppen imorse för jag bestämde att jag skulle på högmässa i Matteuskyrkan i Ryd med en vän till mig. Åkte dit vid 10 och högmässan höll på ett bra tag men det var verkligen skönt att få sitta där i kyrkan och bara tänka, sjunga underbara psalmer och möta alla som var på högmässan. Det blev även bestämt att jag ska jobba i kyrkans tält på Matfestivalen! :) Efter högmässan blev det kyrkofika och sedan gick jag och min vän och snacka ett bra tag, i några timmar om man ska vara exakt. Sen cyklade jag hem men jag ska snart åka dit igen.

Igår så gjorde jag verkligen ingenting men sen kom jag på att mina linser var slut så jag var tvungen att åka till Elins Esplanad och köpa linser, köpte även lite andra saker bland annat en mascara, två linnen och leggings.

Nu blir det att fixa sig lite och sedan ta bussen till Ryd!
Pusshejs <3

Ett av linnena som jag köpte


Det andra linnet, jättesött


Baksidan


Och såklart 72% choklad ifrån Anthon Berg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0