Blandat.

Hejsan! :)
Lyssnar på musik för tillfället medans jag packar tills ikväll då det blir grillning och övernattning hos en vän till mig. Vädret kommer bli sådär ikväll men det får man väl räkna med när man bor i Sverige lixom.

Gick upp halv åtta imorse, fråga mig inte varför för det vet jag inte men mamma väckte mig när hon skulle till jobbet och jag kunde inte somna om. Gick ner och satte mig framför TV:n och såg tre avsnitt av Band Of Brothers, älskar verkligen den serien dock är den väldigt hemsk om man sätter sig in i personernas situationer. Band Of Brothers handlar om ett fallskärmsjägar-kompani under andra världskriget och deras framryckningar vid D-dagen i Normandie ända fram tills krigsslutet. Jag rekommenderar den verkligen!

Angelica kom till mig imorses vid 10 för att äta frukost hos mig, ja vi har våra störda idéer. Vi gjorde iallafall Scones och pratade massor eftersom vi inte har setts på hela sommarlovet. Vid två skulle hon åka och jag skulle bort till Charlotte på lunch och för att träffa ett par vänner till mig :) Och självklart var det JAG som lagade största delen av maten, Kerim klaga bara hela tiden så han fick göra köttfärsen mohaha.

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0