Med barnasinnet i behåll

Good afternoon everybody!

Ligger här nere i vardagsrummet och kollar på tv, finns inte mycket annat att göra när man är sjuk. Min dag har bestått av att se på tv och film, kollade på Patrioten med Mel Gibson. Sedan kollade jag även på Lady och Lufsen, ni får kalla mig vad ni vill, tönt, nörd, barnunge, but I don't care!

Jag är ett stort fan av Disneyfilmer, liksom många andra som jag känner. Dom filmerna är bara för bra, plus att man får barndomsminnen av att kolla på dom. Alla har väl någon favorit i Disneys filmkollektion? Min personliga favorit är Lejonkungen, jag har älskat den filmen ända sedan jag var tre år. Kommer ihåg när jag var liten och vi kom hem till mormor och morfar, det första jag gjorde då var att springa ner i källaren och kollade på Lejonkungen. Innerst inne tror jag att alla har lite av sitt barnasinne i behåll och tycker egentiligen att någon av Disneyfilmerna är bra, eller vad tror ni?

Nu ska jag ta och äta spaghetti och köttfärssås, mums!

Ha det bra och lev väl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0