Sovmorgon och 3 bästa vänner

Godmorgon alla underbara människor! :)

Har sovmorgon idag till halv tio, kul att man vaknade för tidigt så man redan är klar och allt.. usch och fy, hatar när mina föräldrar kommer och väcker mig när jag har sovmorgon, jaja that's life!
Idag har jag bara 3 lektioner fast varje lektion är en timme och 15 minuter lång.

Ikväll kommer mina underbara vänner Rebecca och Sofia hit. Blir att ta det lugnt ikväll och imorgon ska vi väl till stan och på kvällen blir det bowling med våra familjer på O'Learys. Jag lovar att försöka slänga in ett inlägg med lite bilder då och då i helgen annars så kommer dom efter :)

Nu ska jag ta och fixa det sista innan jag tar bussen med Charliiie till skolan :)
Ha en fantastisk dag!
Peace!


Sofia, Rebecca och jag förra våren på en promenad vid Karstorp :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Läääängtar =)



hatar bilden xd så ful jag är… <3

2010-03-19 @ 15:01:03
URL: http://prickenoverit.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh, det kommer bli så kul i helgen! :D <3

2010-03-19 @ 16:57:08
URL: http://aftertherain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0