Wonderfull weekend

Hej alla underbara!
Förlåt, jag har inte haft tid att uppdatera under helgen eftersom vi har haft en familj på besök hos oss. Jag måste verkligen säga att vi har haft en underbar helg med mycket skratt och kramper i magen haha.
I fredags så tog vi det lugnt och åt väldigt god mat som jag hade gjort. Det trodde ni aldrig om mig, att jag skulle laga mat till nio personer eller hur? Det var väldigt uppskattat och det var faktiskt gott, jag ska lägga upp receptet sen. Efter att vi hade ätit kollade vi "barn" på Så ska det låta och sedan Let's dance medans dom vuxna satt och diskuterade olika saker.

På lördagen åkte vi in till stan och kikade lite där, köpte nya linser och så. Åkte hem och åt sedan åkte vi till O'Learys och bowla, jag kom tvåa då(stolt) haha. Sedan blev det körslaget och spela spel med allihopa.

Idag har familjen Magnusson åkt hem och jag sitter och ska plugga lite hade jag tänkt.. har matteprov på tisdag och det är svårt plus att jag är dålig på matte hehe. Kul att man är jätteförkyld så man inte kan göra något annat än att vara hemma.

Ha det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0