Konfirmation!

Hejsaan! :)

Ojoj, vad det har regnat idag! Cyklade till kyrkan i ösregnet så jag blev dyngblöt.. mina jeans var blöta, min tröja var blöt, mina skor och min jacka likaså.. fick hänga upp dem på tork när jag kom till kyrkan och sedan gick jag runt i en filt. Ja, man såg ju ut som att man kom ifrån forntida Egypten eller nått när man hade filten på sig men alla fick ju iallafall ett gott skratt, och det har väl ingen dött utav? :)

Mina underbara konfirmander tar sin konfirmation på lördag och det kommer bli väldigt väldigt fint! Dem är så grymt duktiga både på att sjunga och på att spela teater, inget ett öga kommer vara torrt. Mina ögon kommer verkligen inte vara torrt, jag kommer gråta jättemycket för det kommer vara så fint och man kommer ju sakna alla konfirmander. Glöm aldrig att ni är värdefulla!

Och nu när jag tänker efter är det två hela år sen jag konfirmerade mig! Två år?! Förstår ni vad tiden går? Känns som det var igår man stod där och sjöng en vers ur "Gabriellas sång". Det var tider det! :)<3

Nu ska jag snart sova! :)
Godnatt på er!
xoxo<3



Lite bilder ifrån min konfirmation. Kom ihåg att dem är 2 år gamla
och jag ser ut som en morot i håret haha!


Sjöng solo på "Gabriellas sång"


Efter konfirmationen



Såhär såg man ut på festen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0