Idétorka?

Hej! Var ett väldigt tag sen jag skrev här på bloggen, inte för att det är något ovanligt när det gäller mig haha!

Just nu sitter jag och en nära vän till mig och väntar på att religionslektionen ska börja, ska se på en film som heter La vita é bella. Skoldagen har varit rätt soft, kolla på filmen Volver i spanskan, arbetade med ord på engelskan, fixade det sista på vår step-up på idrotten och nu är det bara film i religionen kvar.

Vad har jag haft för mig under tiden jag inte har skrivit då? Jo, jag har gått i skolan, haft lov, varit på fester, jobbat i kyrkan som vanligt och träffat nya människor. Idag blir det att arbeta i kyrkan, imorgon blir det att hjälpa till med läxhjälp på en skola här i stan och på torsdag blir det att vara barnvakt, fullt upp minst sagt!

Nu börjar min lektion snart, ciaao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0